O marce PATRICK
- Jacques Anquetil (kolarz)
- Jean-Pierre Papin (piłkarz)
- Kevin Keegan (piłkarz)
- Michel Platini (piłkarz)
- Michael Laudrup (piłkarz)
W latach 30, zanim jeszcze Adidas zaczął wykorzystywać swoje słynne 3 paski, PATRICK wprowadził 2 paski i 3 paski w swoim obuwiu. Było to spowodowane względami technicznymi – paski bowiem wzmacniały obuwie z przodu i z tyłu aby zapobiegać jego deformacji. Firma PATRICK była jednym z pionierów wykorzystujących tę technikę. Ponieważ buty stawały się coraz lepsze, paski zaczęły być wykorzystywane bardziej dla wyglądu niż z konieczności.
Mniej więcej w tym okresie PATRICK zaczyna używać 2 pasków zamiast trzech i razem z wizerunkiem lwa, dwa paski stają się symbolem tej marki. Od 2010 roku firma Patrick rozpoczęła kampanię promującą odzież i akcesoria sportowe swojej marki. Wśród produktów owej firmy możemy znaleźć: stroje sportowe (komplety meczowe, narzutki treningowe, dresy, kurtki, ortaliony oraz liczne akcesoria sportowe: piłki, torby, plecaki, apteczki, czapki, kołnierze, rękawiczki, ręczniki, szlafroki, pojemniki z bidonami, rękawiczki bramkarskie, ochraniacze oraz szeroką gamę akcesoriów treningowych).
Podstawowymi zaletami tej marki są:
- wysoka jakość materiału,
- solidne wykończenie produktów,
- projektowana z myślą o kobietach i mężczyznach,
- elastyczność, zapewnia optymalną swobodę ruchów,
- wysoki komfort noszenia,
- szeroki asortyment produktów,
- różnorodność (szerokie spektrum właściwości i kolorów),
- wykonane z wykorzystaniem najnowszych trendów mody.
L’esprit du sport („duch sportu”) to oświadczenie firmy PATRICK.
www.patrick.eu