O marce PATRICK

Firma PATRICK będąca początkowo marką francuską, została założona w 1892 roku przez Patricka Benetau. Firma, przez stulecie swojego istnienia, była powszechnie znana a jej wyroby były znane nie tylko w świecie piłkarskim ale również w siatkówce, rugby, kolarstwie czy squashu. Wśród najbardziej znanych wielbicieli marki PATRICK byli:

  • Jacques Anquetil (kolarz)
  • Jean-Pierre Papin (piłkarz)
  • Kevin Keegan (piłkarz)
  • Michel Platini (piłkarz)
  • Michael Laudrup (piłkarz)

W latach 30, zanim jeszcze Adidas zaczął wykorzystywać swoje słynne 3 paski, PATRICK wprowadził 2 paski i 3 paski w swoim obuwiu. Było to spowodowane względami technicznymi – paski bowiem wzmacniały obuwie z przodu i z tyłu aby zapobiegać jego deformacji. Firma PATRICK była jednym z pionierów wykorzystujących tę technikę. Ponieważ buty stawały się coraz lepsze, paski zaczęły być wykorzystywane bardziej dla wyglądu niż z konieczności.

Mniej więcej w tym okresie PATRICK zaczyna używać 2 pasków zamiast trzech i razem z wizerunkiem lwa, dwa paski stają się symbolem tej marki. Od 2010 roku firma Patrick rozpoczęła kampanię promującą odzież i akcesoria sportowe swojej marki. Wśród produktów owej firmy możemy znaleźć: stroje sportowe (komplety meczowe, narzutki treningowe, dresy, kurtki, ortaliony oraz liczne akcesoria sportowe: piłki, torby, plecaki, apteczki, czapki, kołnierze, rękawiczki, ręczniki, szlafroki, pojemniki z bidonami, rękawiczki bramkarskie, ochraniacze oraz szeroką gamę akcesoriów treningowych).

Podstawowymi zaletami tej marki są:

  • wysoka jakość materiału,
  • solidne wykończenie produktów,
  • projektowana z myślą o kobietach i mężczyznach,
  • elastyczność, zapewnia optymalną swobodę ruchów,
  • wysoki komfort noszenia,
  • szeroki asortyment produktów,
  • różnorodność (szerokie spektrum właściwości i kolorów),
  • wykonane z wykorzystaniem najnowszych trendów mody.

L’esprit du sport („duch sportu”) to oświadczenie firmy PATRICK.

Oficjalna strona producenta:
www.patrick.eu